Regulamin sklepu obowiązujący od 25.12.2014 roku
I. Zamówienia
W sklepie internetowym mojetreki.pl można dokonywać zakupów bezpośrednio przez Internet. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku. Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem. Służy do tego opis umieszczony przy każdym produkcie. Jeżeli opis zawiera za mało informacji lub macie Państwo jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt pod adresem biuro@mojetreki.pl.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są oryginalne i uszyte przez TREKa. Wybrany produkt należy dodać do koszyka.
Dodanie produktu do koszyka nie jest jednoznaczne ze złożeniem zamówienia.
Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie towary, jakie macie Państwo zamiar kupić, to aby sfinalizować transakcje należy wcisnąć przycisk ‘Przejdź do płatności’.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest zalogowanie się lub prawidłowe wypełnienie formularza z danymi osobowymi (dla kupujących po raz pierwszy).
Jeżeli nie przeprowadzali Państwo do tej pory transakcji w naszym sklepie, powinni Państwo założyć swoje “nowe konto”, należy ustalić i wprowadzić nowe konto i hasło. System zweryfikuje te dane. Może się okazać, ze podane przez Państwa konto już istnieje. Zostaniecie wówczas Państwo poproszeni o powtórzenie wprowadzania. Po poprawnej weryfikacji, należy przejść dalej do wprowadzania swoich danych.
Jeżeli przeprowadzali Państwo już u nas transakcje, należy podać swoje konto i hasło.
Następnie należy złożyć zamówienie. Wyślemy kopie zamówienia na podany w danych osobowych adres e-mailowy. Zamówienie to należy koniecznie potwierdzić. Po potwierdzeniu nastąpi realizacja zamówienia. Nie potwierdzone zamówienia nie będą realizowane.

Uwaga!
Wybrane zamówienia potwierdzamy telefonicznie.
Zamówienia, których nie możemy potwierdzić nie będą realizowane!
Zakupów można dokonywać także dzwoniąc pod numer: +48 664 015 406
Złożone zamówienie realizowane jest w terminie maksymalnie do dwóch tygodni – szybkość realizacji uzależniona jest od dostępności danego towaru w magazynie sklepu lub dostawcy o czym nasi Klienci powiadamiani są natychmiastowo.
Sklep mojetreki.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
Klienci, którzy złożyli zamówienie i zostało ono potwierdzone, mogą sprawdzić stan swojego zamówienia poprzez wejście w sklepie do opcji “moje konto”. Wysłanie potwierdzenia jest równoznaczne z zaakceptowaniem REGULAMINU i obowiązkiem zapłaty oraz odbioru przesyłki. Jeżeli Państwa zamówienie nie zostanie potwierdzone w ciągu 7 dni, będziemy zmuszeni je anulować.

II. Dostawa
Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Do przesyłki dołączamy dokument sprzedaży.
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem usługi:

– InPost (Paczkomaty, kurier)
– Poczty Polskiej w trybie priorytetowym.
– zamówienie można również odebrać osobiście.

Warunki płatności za towar:

– płatność metodą elektroniczną (karta płatnicza, blik, etc.)
– wysyłka za pobraniem – za towar płacą Państwo przy odbiorze przesyłki
– płatność gotówką
– płatność tradycyjnym przelewem na nasze konto:
Bank ING: 86 1050 1924 1000 0091 2513 0212
J.M.S Justyna Stolarska
Przemysłowa 22
96-325 Radziejowice

Po otrzymaniu należności natychmiast rozpoczynamy realizację zamówienia.
Ryczałtowe opłaty za dostawę kształtują się następująco (Poczta, InPost)

Wysyłka przesyłką priorytetową z pobraniem – 24 zł
Wysyłka przesyłką priorytetową z przedpłatą – 15 zł

Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez e-mail, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.

III. Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Państwa w idealnym stanie. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ja w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Państwa i doręczyciela. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu.

Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny. Zwrotu ze względu na towar uszkodzony, niekompletny wyglądający inaczej niż w reklamie lub nie nadający się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem można dokonać w przeciągu 2 lat od zakupu.

Gwarantujemy zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru oraz poniesiony koszt dostarczenia towaru z naszego sklepu do Klienta. Zwrotowi nie podlegają koszty odesłania towaru z powrotem do sklepu. Pieniądze wysyłamy przelewem bankowym na podany w zamówieniu numer konta bankowego.

Proszę pamiętać, ze koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosicie Państwo sami. Informujemy również, iż nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.

Jeżeli stwierdzicie Państwo inne wady w produkcie, prosimy o odesłanie go z powrotem do nas zwykłą przesyłką pocztowa, koniecznie z opisem wady. Wymienimy produkt na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, zwrócimy pieniądze.

IV. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku “O ochronie danych osobowych” informujemy, ze dane osobowe klientów są wprowadzane do bazy danych sklepu Administratorem danych osobowych jest firma:

J.M.S. Justyna Stolarska
Przemysłowa 22
96-325 Radziejowice

Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim. Każda zarejestrowana w naszym sklepie osoba ma prawo wglądu do swoich danych i do ich edytowania oraz kasowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami:

J.M.S. Justyna Stolarska
ul. Przemysłowa 22
96-325 Radziejowice
tel. +48 664 015 406
biuro@mojetreki.pl

Polityka prywatności mojetreki.pl / v.1 z dnia 2018-05-24

Drogi Kliencie mojetreki.pl
W związku ze zmianami w zakresie ochrony prywatności chcielibyśmy przypomnieć cele i zasady na jakich przetwarzamy Twoje dane osobowe.
Jeśli korzystasz tylko z naszego newslettera (otrzymujesz od nas informacje o ofertach, promocjach, okazjach), nie dotyczą Cię informacje dotyczące konta na fabrykajuchtu.pl (dalej: „Konto”). Jeśli korzystasz tylko z Konta, nie dotyczą Cię informacje dotyczące newslettera. W tekście poniżej wskazujemy fragmenty, które dotyczą tylko newslettera lub tylko Konta.
Kto przetwarza Twoje dane?
Administratorem Twoich danych osobowych jest J.M.S Justyna Stolarska, Przemysłowa 22, 96-325 Radziejowice (dalej: „J.M.S”).

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?
Przetwarzanie Twoich danych pozwala nam na świadczenie usług, m.in. utrzymanie Konta, realizowanie zamówień, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym newslettera).

W szczególności przetwarzamy Twoje dane osobowe:
a) w celu wykonania i zrealizowania zamówienia złożonego w fabrykajuchtu.pl (w tym m.in. komunikacji związanej z obsługą i realizacją zamówienia, komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu czy formularza kontaktowego). Podstawą przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. B RODO). Jeśli w trakcie rejestracji lub w czasie korzystania z Konta podałeś nam jakieś dane, których podanie było opcjonalne (np. wypełniając nieobowiązkowe pole w formularzu), to podstawą ich przetwarzania przez nas jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); Przetwarzanie Twoich danych w tym celu odbywa się tylko jeśli posiadasz Konto;

b) w celu obsługi reklamacji i ewentualnych innych roszczeń. Podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes J.M.S (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zabezpieczeniu informacji o współpracy (w tym. m.in. o historii Twoich zamówień, komunikacji z nami ) w celu obsługi ewentualnych roszczeń;

c) w celach analitycznych lub statystycznych. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes J.M.S (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na wykorzystywaniu analiz statystycznych odwiedzin strony fabrykajuchtu.pl na potrzeby wewnętrznego raportowania i wyznaczania optymalnych kierunków naszego rozwoju;

d) w celu kierowania do Ciebie przez J.M.S treści marketingowych. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes J.M.S (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na dostarczaniu zamówionej komunikacji marketingowej, w tym w formie newsletterów, tj. wiadomości e-mail, zawierających informacje o aktualnych ofertach, promocjach czy konkursach. Przetwarzanie Twoich danych w tym celu odbywa się tylko jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych (newslettera) drogą elektroniczną.

Twoje dane osobowe są przetwarzane w środowisku informatycznym, co oznacza, że mogą być także tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami zmian w systemach informatycznych, wykrywania nieprawidłowości lub ochroną przed nadużyciami i atakami.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres posiadania konta na mojetreki.pl. Dodatkowo, po rozwiązaniu umowy (usunięciu konta) , Twoje dane będą przechowywane ze względu na obowiązki wynikające z regulacji prawnych, aspektów technicznych i obsługi ewentualnych roszczeń, przez czas ich trwania, oraz ze względów bezpieczeństwa prawnego, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych jest zgoda, Twoje dane będą przetwarzane do czasu jej wycofania (informacje o podstawie przetwarzania znajdziesz wyżej, w sekcji „Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?”). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Jeśli chcesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy o wysłanie e-maila lub listu na adres podany poniżej, w części „Jak możesz się z nami skontaktować?”.

Komu udostępniamy Twoje dane ?
Twoich danych nie udostępniamy żadnym firmom zewnętrznym, z wyjątkiem operatorów InPost, pocztowych i kurierów.
Jakie masz prawa? W związku z przetwarzaniem przez J.M.S Twoich danych przysługuje Ci szereg uprawnień:
możesz uzyskać informację o tym w jaki sposób i w jakim zakresie przetwarzamy Twoje dane oraz dodatkowo kopię Twoich danych osobowych. W przypadku, gdy Twoja prośba obejmuje kopie danych pomożesz nam wskazując kopię jakich danych chciałbyś otrzymać. J.M.S może naliczyć opłatę w przypadku drugiej i kolejnej kopii, o czym zostaniesz powiadomiony. Wysokość opłaty będzie odpowiadała kosztom jej przygotowania;

możesz zażądać sprostowania Twoich danych (jeśli zostały błędnie zapisane lub jeśli się zmieniły), ich usunięcia (jeśli nie ma podstawy do tego, aby J.M.S je przetwarzał) lub ograniczenia przetwarzania (jeśli chcesz aby J.M.S przetwarzał Twoje dane tylko w ograniczonym zakresie, do czasu rozpatrzenia Twojego sprzeciwu lub wniosku o sprostowanie danych, a także jeśli chcesz aby dane zostały przechowane w związku z Twoimi roszczeniami);

możesz zażądać przekazania Twoich danych, które nam dostarczyłeś, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego. Otrzymane dane możesz samodzielnie przekazać wybranemu przez siebie administratorowi. Ponadto, jeśli będzie to technicznie możliwe, przy zachowaniu odpowiednich standardów bezpieczeństwa, możemy na Twoje żądanie zrobić to za Ciebie.

w przypadku, gdy przetwarzanie Twoich danych przez J.M.S odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu (informacje o podstawie przetwarzania znajdziesz wyżej w sekcji „Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?”);

Jeśli uważasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza Twoje prawa powiedz nam o tym. Staramy się reagować na uwagi i sugestie naszych Użytkowników. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego [w Polsce – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (do 25 maja 2018 nazywany Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych)].

Jak możesz się z nami skontaktować?

Możesz skontaktować się z J.M.S w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Twoich danych osobowych. Ponadto, zawsze możesz napisać na adres J.M.S Justyna Stolarska, Przemysłowa 22 (96-325), Radziejowice lub skontaktować się z nami poprzez adres e-mail biuro@mojetreki.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 664.015.406.